Stangen

Alla inlägg den 18 december 2017

Av Emma - 18 december 2017 08:08

Nu är det inte många dagar kvar tills jullovet. Vi har julavslutning på torsdag så det är bara tre riktiga skoldagar kvar. På pluggfronten är det bara två saker kvar: fysikprov i morgon och svenska uppsats som ska vara inlämnad 23/12. Sen kan jag äntligen ta lite julledigt. 

Ridningen i går bestod av en uteritt på Zorro ihop med mamma & Kiwi. Z var fin och lyssnade bra på mig så är nöjd med honom. Det är ca en vecka till jag äntligen ska börja sätta igång Diara nu (hon har vilat en månad nu på torsdag men har inte bestämt exakt vilken dag jag ska offra livet än) och jag längtar så mycket efter att få börja träna inför 2018:s tävlingar. Har inte ridit på banan på en månad nu och det känns jättekonstigt. I vilket fall kommer det nog gå undan första turen på D nu efter vilan då hon har massa överskottsenergi, hehe. Blir spännande.


I dag slutar jag som vanligt tidigt men blir ingen ridning då jag ska lägga 100 fokus på plugg inför fysikprovet i mon. Det behövs helt klart. Hoppas ni ska ägna eran måndag åt något roligare. :)

 

Av Emma - 18 december 2017 07:00

Det här med täcken var något väldigt exklusivt och spännande för mig på den tiden då Emilio, Kiwi och Zorro (vi hade inte Diara än) så gott som aldrig behöver några då de inte klipps. Men på denna bilden ser ni Emilio och Zorro inklädda i regntäcken på en tydligen extra ruggig dag.

 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards