Stangen

Alla inlägg den 22 december 2017

Av Emma - 22 december 2017 13:45

Snart julafton, känns inte riktigt klokt. Jag tycker att man tappar så otroligt mycket av den mysiga uppladdningen för jul som december innebär när det ända man har i huvudet är plugg, plugg och plugg. Men så lär det vara för mig många år framöver så är inget att göra åt. I morse red jag och mamma ut på Zorro och Kiwi. Zorro var okej fin men tempot var väl inte on top om man säger så, hehe. Förutom det har jag även joggat och nu skriver jag på min svenska uppsats. Det skulle in den 23:e men nu har vi fått förlängt tid till den 28:e vilket är skönt för då blir det inte så stressigt. 

Ha en fortsatt bra fredag! :)

 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards