Stangen

Alla inlägg den 31 december 2017

Av Emma - 31 december 2017 17:44

I dag har det varit en seg dag. Eftersom vi har fått snö så kunde jag inte följa med ut till stallet i morse då jag helst vill undvika att halka och skada andra benet med, hehe. Blir då även tvungen att vara inne i kväll. Mamma och Amanda var ute i morse på Kiwi och Emilio och båda hade tydligen varit lite på tårna. Så glad över att Amanda kan motionera Emilio åt mig. Jag har såklart börjat räkna ner tills jag får börja gå igen och snart har det gått en hel vecka! Glädjen är enorm, haha. Blir ju såklart en lång rehab tid men jag hoppas verkligen vara igång med ridningen för fullt i sommar. 

Nu under årets första dagar kommer det komma upp en årsresumé i fyra delar (1-4/1) och sen den femte en liten blick framåt på 2018. Detta året har varit mitt mest framgångsrika någonsin med många vinster och placeringar. Det har även varit det tyngsta året på många sätt, bla pga mitt benbrott. Har även hänt en hel del annat tråkigt som jag inte delgivit er. Hoppas på ett bättre 2018!


Hoppas ni får ett riktigt gott nytt år! När ni vid tolvslaget står och skjuter raketer (vilket jag för övrigt tycker att ni ska skippa med tanke på alla djur) så kan ni tänka på mig som i vanlig ordning lagt mig redan vid 21-22. Zzzzzzz... ;)

 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards