Stangen

Alla inlägg den 19 april 2020

Av Emma - 19 april 2020 17:10

I går hade jag träning för Amanda och Zorro på morgonen och sedan red jag Diara i skogen ihop med Victoria. D kändes fin och hade energi så det räckte till och blev över, haha. Förutom det så joggade jag och pluggade.

I dag började jag med att longera Emilio. Han fick för sig att han inte kunde kommandot "halt" som vi använt i flera år medan det nya kommandot "vänd" som jag håller på att lära honom i samband med varvbyte gick alldeles utmärkt att lyssna på. Ibland undrar man, haha. Därefter red jag ett dressyrpass på Diara som återigen var sådär underbart fin i galoppen. Traven var okej, får lägga lite mer energi på den nästa gång så blir den nog bra för den brukar ju inte vara vårt största problem. Sedan dess har jag pluggat nästan hela dagen och kvällen fortsätter i samma anda. Vill ha sommarlov (eller allra helst min veterinärexamen om man bortser från min kunskapsnivå) nu tack!

 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards