Stangen

Alla inlägg den 24 april 2020

Av Emma - 24 april 2020 21:57

Jag började min fredag med att rykta igenom Diara ordentligt nu när hon var nybadad och även borsta igenom svansen. Hon hade vilodag så efter det bar det av ut i hagen. Istället fällde jag Emilio och longerade honom. Energin var väl inte på topp i dag men han var söt iaf. Sen red jag Zorro i skogen och han var ganska så fin. Förutom det har jag mest pluggat och såklart kollat Let?s dance nu i kväll.
I morgon ska Diara ridas dressyr, jag ska jogga och så även plugga i vanlig ordning.
Bilder från i dag:

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards