Stangen

Alla inlägg den 23 april 2020

Av Emma - 23 april 2020 21:57

Hej! Nu är jag tillbaks igen. Känns som att det var längesen jag skrev men är ju bara två dagar. I tisdags var jag hos Camilla och red Quicken på morgonen. Han var fin & duktig som vanligt. Sedan red jag Emilio en liten mysig tur. Han var blandat pigg och seg beroende på när motivationen fanns, haha. Sist ut var Diara som fick gå en liten skogstur. Hon var jättespänd och tittig så blev en helt oharmonisk tur... Skulle sedan pluggat hela em/kvällen men blev lite spontant att Fanny skulle åka upp till Uppsala och hämta grejer och då hängde jag på för behövde också hämta en hel del eftersom det antagligen är 4 månader tills jag måste upp dit igen nu. Så vi kom fram vid 23 på kvällen. Onsdagen spenderades sedan med att städa, packa och plugga och så åkte vi hem igen på eftermiddagen.
I dag red jag dressyr på Diara på morgonen och ta lite mer fokus på traven denna gången. Är väldigt nöjd med vart jag fick henne där. Hon släppte verkligen efter i det svåra varvet och blev superfin på slutet! Bättre start på dagen kunde jag knappast fått. Därefter joggade jag och sen har jag pluggat nästan hela dagen förutom på kvällen när vi tvättade Diara. Det var verkligen behövligt för hon har varit så fet i pälsen ända sen vi klippte henne och det har inte gått att rykta bort och har varit för kallt för att tvätta henne. Men i dag var det nästan 20 grader så det var perfekt. Nu är hon åtminstone ren tills hon går ut och rullar sig i morgon XD
Några bilder från senaste dagarna:

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards