Stangen

Alla inlägg den 1 februari 2015

Av Emma - 1 februari 2015 19:05

Lördag

På fm var vi på stan. Både Hööks och Charlies har ju rea så det var bara att passa på, haha. På Charlies köpte jag ett par Kingsland skor att ha i skolan:

 

Och på Hööks köpte jag ett nytt träns till Diara:

 

Lite suddig bild från när vi provade det på denna:


 

Vi var även förbi på Eko och köpte ett nytt regntäcke till Emilio som han blev supersöt i:

 

Nu till ridingen. Det var bara Diara som skulle gå och red henne samma övning som i fredags för att verkligen få igenom allt. Hon var jättemjuk och fin redan i uppvärmningen även att hon var lite trött i benen. Vi gjorde sedan övningen på samma sätt och det gick lika bra. Vi avslutade med att byta varv på volten över mittenhindret så att hon skulle byta galopp över det och det gjorde hon superfint! Så stolt!!! ♥

En snölykta som jag byggde i fredags:

 

Söndag

I dag red hela truppen ut en sväng på morgonen. Jag på Diara, mamma på Kiwi, pappa på Zorro och Amanda på Emilio. Diara var lite trött i benen efter de två markarbets passen men såklart framåt ändå.

 

Sedan åkte jag lite skidor. Hehe.... Åkte väldigt mycket skidor när jag var runt 10 år så i dag gick jag ut med tanken "Jag kan ju åka skidor". Hmmm, förutom att det var några år sedan kanske.... Skidorna var jätte bakhala så kan faktiskt skylla lite på det men för övrigt så var det ingen vacker syn, haha. Ramlade 3 gånger....

 

Avslutar detta inlägg med två gulliga bilder på Wilma i snön. Lägg märke till alla snöbollar i hennes öron på första bilden:
   

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards