Stangen

Alla inlägg den 10 februari 2015

Av Emma - 10 februari 2015 19:12

Det har varit riktigt varmt i dag och när jag klätt mig alldeles för varmt hos Camilla bytte jag kläder när jag kom hem. Zorro och Emilio red jag i vanliga ridbyxor & vårjacka vilket var lagom.

Emilio var rätt seg i början men piggnade sedan till och trippade på så fint! ♥ Han hoppade av superstort på den lilla stocken och bockade två gånger efter i ren glädje. Blir så lycklig när han är lycklig & busig!

Zorro hade ju vilat i 5 dagar p.g.a tappsko så han var väldigt pigg. Fick göra förhållningar uppför galoppbackarna för att det inte skulle fara iväg hur som helst. Han tänkte dessutom lägga in ett jätte bocksprång men hann stoppa honom, haha.


   

Av Emma - 10 februari 2015 18:45

Solen sken från en klarblå himmel och jag var alldeles för varm, haha. Hade bultat på mig samma kläder som jag har när det är minus 10 och nu var det plus 5. Höll på att dö av värmeslag - nästan...

Qajsa var iaf väldigt pigg. Vi red fram och tillbaka på en grusväg några gånger i både trav och galopp.

Ska med Camilla på lördag då det är tävling i Falköping. Cassino ska hoppa 100 och 110 cm och Qajsa ska hoppa 110 cm.


 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards