Stangen

Alla inlägg den 12 februari 2015

Av Emma - 12 februari 2015 20:45

Att busa i snön blir man aldrig för gammal för ☺

                             

Av Emma - 12 februari 2015 20:35

Hej allihop!


I går började dagen med att jag red ut på Diara. Vi red en lite längre runda med mycket galopp vilket hon uppskattade! Emilio därimot uppskattade inte sin skogsrunda alls, haha. Han ville typ skritta hela rundan så jag fick driva hela tiden. Han är så jobbig när han är på det humöret.


Vid lunch åkte jag ner till min kompis. Vi red ut en sväng på hennes två hästar och sen kollade vi även på film på kvällen. The Maze Runner! Har läst boken för ett tag sen men har aldrig haft tid att se filmen förrän nu då men den var superbra!!! Sov sedan över där och i dag var vi i hennes stall på förmiddagen och jag fotade lite när hon red osv. Sen kollade vi på en film till innan jag blev hämtad - Love, Rosie. En romantisk komedi som var mer romantisk än komisk men ändå grymt bra! Har velat se den filmen ett bra tag nu p.g.a att Lilly Collins spelar huvudrollen som Rosie och för er som inte vet så spelade hon även Clary i The Mortal Instruments - City of Bones. Hon är en superbra skådespelare!!


Sen jag kom hem har jag inte gjort särskilt mycket faktiskt och om exakt 25 min är det läggdags.


Sov gott allihopa :)




Bilderna från vinterphotoshooten vi hade i helgen:



                                                           

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards