Stangen

Alla inlägg den 17 september 2017

Av Emma - 17 september 2017 13:14

Hej! Dagens ridpass gick väldigt bra så kommer vara på gott humör hela dagen nu. ;) Jag och Amanda red först Diara och Zorro. Vi tog en kortare runda i skogen och sen red jag igenom LA:1 två gånger med Diara på banan. Hon var fantastiskt fin i dag och vi red våra två bästa program hittils. Nu börjar jag faktiskt, tro det eller ej, bli riktigt taggad på debut. Bästa Diara! <3

Sen red vi Emilio och Kiwi på banan. Kiwi var fin i dag och mjuk i sidorna. Vi fick kämpa lite mer i hennes svåra varv men hon lossnade efter ett tag. Hon blir väldigt pigg i galoppen så om man inte fånger upp henne så att hon bär sig i en bra form så går det bara fortare och fortare och det blir inte så mycket ridning av det. Men det fick vi till bra i dag. Avslutade med att rida igenom LC:1 och det gick helt okej. Amanda och Emilio red också igenom LC:1 och då passade han på att maska för fullt så de hann säkert få fem avbrott under en galoppsekvens, haha. Typiskt Emilio när ryttaren inte är tillräckligt bestämd. Så söt är han (så länge det inte är man själv som sitter på för då är han mindre söt, hehe). 

Bilder från i dag:

     

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards