Stangen

Alla inlägg den 24 september 2017

Av Emma - 24 september 2017 15:36

Hej! Skulle bli soligt i dag men det har vi inte sett något av. Men inget regn åtminstone, det är ju alltid något. 

I morse red jag Zorro i skogen och han var fin. Bra tempo och lätt i handen. Sen red jag dressyr på Diara på banan. Hon var väldigt fin i dag. Vi tog lite diskussioner i skrittdelen där hon gärna somnar men annars var det ett harmoniskt pass. ;) Fick till några riktigt fina ökade travar och är väldigt nöjd med henne. Red som vanligt igenom programmet två gånger och det kändes bra. 

Sen har vi höstbadat alla hästarna, vi badar dem alltid tidig sommar och tidig höst. Emilio och Kiwi är hur snälla som helst medans Zorro och Diara är jättejobbiga och stökiga. Men nu är vi av med det iaf - alltid lika skönt att ha det gjort. Vi tvättar alltid deras borstar i samband med detta också så att det inte bara är hästen som är ren och fin. 


I mon ska Emilio ridas efter skolan, tar honom då istället för i dag. Nu blir det plugg resten av kvällen, segt men nödvändigt.


Tb till långritten jag och Victoria gjorde förra året:

 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards