Stangen

Alla inlägg den 2 april 2015

Av Emma - 2 april 2015 21:49

Och svaret är NEJ, absolut INTE! Hade 1000 ggr hellre gått till skolan än legat hemma med 40 graders feber. Men nu är det ju som det är...

I dag hade jag 38 på morgonen. Vid lunch åkte jag ner till skolan bara för att skriva sista provet - ville ju absolut inte ha kvar det till efter lovet OCH praon som är i två veckor direkt efter. Mådde fruktansvärt illa hela provtiden men är ändå hyfsat nöjd med min prestation. Efter det hade jag 39 grader och har det än.
Kanske var jag dum men vid två tiden var jag ute och red Diara på banan. Först dressyr och sen några skutt inför pay and jumpen som jag förhoppningsvis orkar åka på i mon. Jag MÅSTE bara orka!!! Vi ska iaf till Bratteborg och hoppa 80 cm. Diara är en sån energibomb nu för tiden (hon är sig inte lik) så vi studsar nog runt banan utan problem och på rekordtid, hehe. Men först och främst ska jag försöka bli frisk i natt. Lycka till!
Rolig bild:

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards