Stangen

Alla inlägg den 9 april 2015

Av Emma - 9 april 2015 19:43

Nu är det torsdag och för en gångs skull längtar jag inte till fredag, haha. Det spelar ju ingen roll när man har lov.

Emilio var första häst ut i dag. Red honom den vanliga rundan i skogen och han var ganska seg.

Zorro var desto piggare. Han har blivit så fin nu sen jag satsat lite seriöst på dressyren med honom. Så fort jag kortar upp tyglarna och ger honom lite mer stöd söker han sig ner i en jättefin form. ♥ Red honom samma runda som Emilio, det är typ den rundan jag rider jämt. Det är bara Diara som brukar gå lite längre.

Har även byggt en terrängbana i dag. Har tänkt göra det jättelänge nu och i dag blev det äntligen av. Det blev väldigt simpel men åtminstone 5 hinder att skutta lite över.

Ha en bra torsdags kväll allihop!

Gammal bild:

 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards