Stangen

Alla inlägg den 3 april 2015

Av Emma - 3 april 2015 18:54

80 cm - 0 fel

Jag bestämde mig för att åka på tävlingen även att jag hade 38 graders feber och det ångrar jag inte för Diara var superduktig och rosetten var jättefin! Jag var trött när jag red men det gick rätt bra trots allt. Är nöjd med framridningen, kunde göra den i lugn och ro och vara så nogrann som jag orkade. Framhoppningen blev ganska konstig. Jag fick skritta runt där några minuter för det var ganska många kvar innan mig plus en höjning av hindrena men sedan när jag hoppat räcket en gång var det helt plötsligt jag som skulle in! Så hann aldrig hoppa oxern! Det var väl inget Diara brydde sig om, som tyckte det var så kul att hoppa runt inne på banan i full fart. Vissa avstånd blev bra, vissa inte, kanske mycket beroende på att min koncentration inte var på topp. Men rosett blev det, en mycket snygg sådan som sagt - Rosa-blå!


Några bilder och scrennshoots:

               

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards