Stangen

Alla inlägg den 7 oktober 2016

Av Emma - 7 oktober 2016 20:05

Hej allihopa! Jag frös konstigt nog inte ihjäl under förmiddagens exkursion i skogen men det var bra nära. ;) Urtråkigt var det i vilket fall, precis som förutspått.

Nu under kvällen har jag roat mig med att skriva rent mina anteckningar från exkursionen så ni kanske förstår att min fredag inte har varit den roligaste även om det är fredag. I mon blir det desto bättre! På morgonen ska vi iväg på en liten familjeutflykt som vi har som tradition varje år, sen ska Emilio och Zorro ridas och på kvällen ska vi över till Victoria och hennes föräldrar på mat. Sen ska jag försöka att inte vara allt för ledsen över att jag missar tredje lagomgången, hehe. Lycka till säger jag bara...


Ha en fortsatt bra fredagskväll!


Några naturbilder från exkursionen:

         

Av Emma - 7 oktober 2016 07:55

Godmorgon? Allt bra? Tagga fredag i dag då även om min fredag inte är någon succé direkt... Vi ska ut på exkursion i skogen och kolla på lövskog och barrskog och you name it. Tycker såna dagar är så tråkiga... Och så kommer man typ frysa ihjäl dessutom, haha. Hoppas ni har nåt roligare att se fram emot. ;)

I går blev ingen ridning utan bara matteplugg hela kvällen och i dag kommer jag inte hinna rida då vi har vår vanliga håltimme + sena svenskalektion efter exkursionen. Så inte mycket roligt att skriva om här men ni får väl härda ut till helgen när jag rider igen, hehe.

Ha en bra fredag!

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards