Stangen

Alla inlägg den 10 oktober 2016

Av Emma - 10 oktober 2016 21:58

Alltså, det känns som att jag håller på att drunkna i tyskaglosor. Det är säkert upp emot 500 st som jag har pluggat inför provet i mon men har inte vågar räkna dem. Tänker att jag gör det efteråt, hehe. Har iaf pluggat sjunkt mycket men kommer aldrig ifrån känslan av att det kanske inte är tillräckligt ändå. Det är säkert nåt litet äckligt verb som är med men som vi inte jobbat med innan utan bara "förväntas kunna" och så sitter man där och bara "ehh, hur böjs detta?!?!?!?!?!" Nån som känner igen sig? Haha, antar att det är då man bryr sig mer om sina skolresultat än vad som är hälsosamt. ;)

I dag har jag inte gjort så mycket mer än just pluggat. Gått promenaden med Diara oxå förstås och hon var lite vildare i dag men inte så att hon var uppe på bakbenen iaf. I mon utökas promenaden till 25 min och det uppskattar hon nog.

Såg sen i efteehand att det visst gick bra för Grankärr i går. Det som förvirrade mig var att de bytt lagmedlemmar så att de som red i mitt lag (lag 1) nu red i lag 2 istället och tvärtom. Och för första gången var det det andra laget som lyckades bäst (trea och precis utanför placering) vilket ändå gjorde att det var lag 1 som fick bästa resultatet eftersom de ryttarna nu red i det lager istället. Hänger ni med? Det räckte iaf till en andra plats i zonen för "mitt" lag (lag 1) och därmed final! Weii! Ni får ursäkta om det blev lite rörligt men det var svårt att förklara tydligt. Hoppas ni förstod. :)

Nu är det naptime, hörs i mon! <3

Inte bild från i dag.

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards