Stangen

Alla inlägg den 24 oktober 2016

Av Emma - 24 oktober 2016 07:16

Jag skulle behöva sova ut till kl 7 några dagar på raken och inte behöva blrja gå upp vid 6 igen för att det är skola... Därför känns det kommande höstlovet så behövligt då jag är alldeles för trött, hehe.

Iaf, gårdagen var ganska ospännande om det finns ett sånt ord. På morgonen red jag Diara i skogen. Skritt i 30 min precis som vanligt och hon var lugn. La för första gången in lite skrittarbete med halter och ja, red henne i form helt enkelt. Fortfarande bara på rakt spår såklart och en väldigt liten del av rundan men det var kul att känna lite på henne. Att hon dessutom kändes jättefin gjorde ju inte saken sämre. ;)
Sedan tog jag med mig en motvillig Wilma på promanad med Amanda och hennes vovve Buster. Wilma hatar typ honom, så som hon gör med alla andra hundar också, men jag tycker att han är jättesöt med all päls. <3

För övrigt pluggade jag för fullt så att jag denna veckan bara behöver räkna matte på kvällarna - rena semestern alltså, haha.

Wilma och Buster på varsin sida av en vattenpöl. Lagom avstånd tycker Wilma.

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards