Stangen

Alla inlägg den 30 oktober 2016

VIP

Av Emma - 30 oktober 2016 21:39

Inte varje dag man är VIP inte, har faktiskt aldig varit det innan. Kändes lite konstigt att bara kunna gå och ta mat och fika utan att betala. Sen var det ju visserligen äcklig mat precis som jag trodde men efterrätten (chokladpannakotta) var iaf jättegod! Kul att just jag och Camilla vann biljetterna, tycker aldrig man vinner nåt i vanliga fall, haha.

Vi fick se många duktiga hoppekipage men det jag tyckte var bäst var ponnyklassen. 6 st D-ponny ekipage gjorde upp i en LA. Då blir det helt plötsligt lite mer "nära" ens egen nivå än vad en t.ex 150 cm hoppning är. Dessutom är det kul att se dessa fräcka speedponnyer och hade gärna haft ryttarnas avståndsbedömning (hehe)...

På mässan köpte jag dressyrschabraket som jag dreglade över i onsdags samt ett billigt jättesnyggt ländtäcke med bling i kanten. Bilder kommer.

Just nu är jag hos mormor och morfar och ska sova över där tills i mon då jag och mormor även ska baka pepparkakor. När jag kommer hem ska vi ha den årliga Halloweenritten i byn, i år med ett ovanligt stort gäng då både Amanda och Victora skulle ha med en kompis. Och min kompis får väl bli Emilio som kommer vara så söt i sin häxhatt. <3
Vi hörs i mon, sov gott!

Några bilder från Elmia & VIP:en:

Av Emma - 30 oktober 2016 11:34

Den extra timmen i morse utnyttjades såklart i stallet. Red Diara vid 7. Hon var fin, märkte ingen jätteskillnad med det andra bettet utan vi har nog lite att jobba på nu när vi får komma igång ordentligt. Men med Mia-Lisas hjälp kommer det nog bli jättebra!

Lagom tills solen kom upp ordentligt red jag Emilio på fältet och han var såå pigg och busig. La in flera bockserier och jag skrattade så jag typ fick ont i magen, haha. Älskar honom så mycket! <3
Ingen utsikt att klaga på eller vad säger ni? ;) Varning för bildbomb men kunde inte välja!

Hemma och tigger godis från mamma i huset, hehe.

Nu sitter jag och Camilla på VIP läktaren på Elmia, vi vann nämligen biljetter dit! Vi hörs mer senare!

Av Emma - 30 oktober 2016 08:27

Påväg till fältet med häst två för dagen, dvs. Emilio.

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards