Stangen

Alla inlägg den 31 oktober 2016

Av Emma - 31 oktober 2016 22:08

Finns inte jättemycket att skriva om dagen så ni får desto fler bilder istället. Sov som sagt hos mormor och morfar till i dag och jag och mormor har bakat en hel del. Först bakade vi pepparkakor (tidigt jag vet men lika gott för det, särskilt degen) och sedan superkladdiga chokladmuffins med chokladkräm i och noblessplattor på ca hälten av dem (vet nån som dreglar när hon läser detta...).

Mina egenstajlade pepparkakor (några av dem iaf). Hästarna på översta raden ska föreställa från vänster: en stegrande häst, en dressyrhäst och en hoppande häst. Och nederst på plåten ser ni Emilio pepparkakan. Det var inte så snygg efter gräddningen dock, haha.

Katterna (bl.a) som blev jättefeta efter att ha varit i ugnen. Ser inte ens ut som katter längre, haha.

Chokladmuffinsarna:

Nu i kväll har vi haft den årliga Halloweenritten i byn. Ett stort gäng blev vi. Kommer några halvbra mörka bilder sen, så länge får ni nöja er med en on-the-go-bild på Emilios svans:

I mon ska Diara ridas på morgonen (10 min trav!) och sen ska jag rida Cassino åt Camilla. Efter det hjälper Amanda mig med Emilio och jag tar Zorro. Sen ska jag hinna jogga oxå men det ordnar sig nog. Börjar det skymma så springer man bara lite fortare. ;) Hörs i mon!

Avslutar inlägget med Wilmas halloween pose. Inte så väldigt upphetsad över detta utan föredrar att ligga upp och ner och sova, hehe.

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards