Stangen

Alla inlägg den 21 oktober 2016

Av Emma - 21 oktober 2016 22:23

Hej! Tänkte lite kort berätta om dagen innan det är naptime. Först red jag och mamma ut på Zorro och Kiwi. Det regnade för fullt så vädret var inte så mysigt direkt men Z var fin ändå. Sen red jag Emilio samma runda. Victoria hade missat bussen hem då vi fick rida själva men vi har ganska kul ihop i skogen när vi busar omkring Stangen och jag. Skippade sadeln för att slippa blöta ner den och sen är han så mysig att rida barbacka på. <3 Han var ganska pigg men såklart ömfotad efter förmiddagens skoning.
Avslutningsvis gick jag en promenad med en övertaggad Diara samt mockare både hennes och Emilios hage.

I mon ska alla ridas, jag ska jogga och så kommer även Evelina förbi en sväng på fm och visar mig hur man lindar med paddar. Så att jag kan börja rida med med lindor sen. ;)

Vi hörs i mon, sov gott!

Dålig öronbild på Zorro p.g.a regnet:

Av Emma - 21 oktober 2016 07:41

Godmorgon! Äntligen är det fredag och jag slutar glädjande nog tidigt även i dag då vi har kompenationsledigt från svenska lektionen. När jag kommer hem ska jag först rida Zorro ihop med mamma och Kiwi och sen vid fyra ska jag och Victoria rida ihop och då får Emilio hänga med. Både Emilio och Zorro lär nog vara lite sega och ömfotade i dag då de får nya skor under förmiddagen men det går ju inte att göra något åt. Nya dojor behövs då och då.


Vad ska ni hitta på i dag?

 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards