Stangen

Alla inlägg den 2 november 2016

Av Emma - 2 november 2016 16:10

Asså usch vad segt. Snö redan. Den lägger sig dock inte på vägar åtminstone, man får se det posetiva...


I morse red jag Diara. Vi fick ta det ganska lugnt p.g.a snön, något som Diara inte uppskattade särskilt mycket. Jobbade med henne i skritten som vanligt och hon var fin. ♥

Sen red jag Zorro ett lättare dressyrpass på banan. För att slippa blöta ner sadeln i dag igen så red jag barbacka. Väldigt längesen nu som jag red dressyr barbacka, blir bara att man rider det i skogen, så det var kul. Sen att Zorro var så grymt fiiin gjorde ju inte saken sämre direkt. Han var fin från start och det allra bästa var galoppen som han annars brukar ha svårast för. Galoppombyterna gjorde han så smidigt att jag knappt märkte dem. Red även igenom LC:1 programmet en gång och han var 100% stabil i formen hela programmet, tom i halterna! Så är jättejättenöjd med honom i dag!

Efter Zorros rdidning joggade jag och nu i em har jag varit nere och ridit Cassino åt Camilla så slipper hon göra det när hon kommer hem från jobbet i kväll. Han var också duktig. Vi red ju i skogen så arbetade honom inte mer än vanligt men han tyckte att det var roligtatt få trava fram på grusvägen.

Nu ska jag faktiskt göra lite skolarbete och tagga inför Bonde söker fru i kväll - bästa programmet!♥


Lägger in två ursöta bilder på Wilma från i måndags:

   

Har förresten redigerat klart alla Kiwibilderna nu och de kommer upp i några olika inlägg då det var en hel del. Det kommer ett inlägg varje fm hela veckan ut, med start i dag som ni kanske har sett. Kommentera gärna om ni gillar dem och om ni har någon favorit. ☺

Av Emma - 2 november 2016 10:00

                 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards