Stangen

Alla inlägg den 15 november 2016

Av Emma - 15 november 2016 07:13

I går var jag hoppryttare igen, så mycket man nu kan bestämma det efter vilken sadel man rider i. ;) Jag tog iaf hoppsadeln och inte dressyrsadeln som jag ridit i under hela igångsättningen. Att jag bytte beror på att jag vill kunna stå i lättsits nu när jag galopperar igång henne och det är det lättare att göra i hoppsadeln såklart.
Om vi pratar om själva galoppen då. Ja, hon var heeeeelt galen. Jag orkade inte ta på martingalen innan vilket jag fick ångra, haha. Men roligt hade vi båda två även om mina armar höll på att gå av.

I dag hinner jag inte rida nån häst då vi slutar så sent. Istället blir det plugg hela kvällen = mindre kul.
Snön håller på att smälta nu också så snart är det lervälling i hagarna igen. Nu när hästarna har brodd och snösulor så tycker jag nästan att det är lite synd. Då kunde det väl lika väl varit snö, hehe.

Vi julpyntade förresten i går, såhär fint är det i mitt fönster nu:

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards