Stangen

Alla inlägg den 11 november 2016

Av Emma - 11 november 2016 18:45

Har ni hästmänniskor aldrig retat er på att det ska vara så dyrt att köpa hinder?! Det har iaf jag. Ska det verkligen behöva kosta så mycket? Svaret är, från och med nu, nej.

I ungefär ett års tid har jag och pappa klurat på detta, tagit fram produkter, byggt upp en hemsida, lagt in en webshop, designat bilder och loggor och annonsblad och you name it. I dag kan jag stolt presentera resultatet av vårt arbete:


 

Vi erbjuder hinderstöd i två olika höjder, bommar, bomhållare, kompletta hinder och hinderpaket till ett, jämfört med den övriga marknaden, väldigt bra pris! Vi utmärker oss dessutom genom att vara första företaget som verkligen satsar på hinderstöd i metall - som dessutom är vita och designade efter alla behov som finns. Läs mer om vad som gör våra hinderstöd unika HÄR.


Att skicka ut hemsidan såhär överallt känns nästan lite läskigt. Det är som att man har suttit jämte en stor tuta i ett år och knappt vågat andas av rädsla att tutan ska låta (work in silence, ni vet), och nu så drar man helt plötsligt i den där tutan så hårt man kan. Läskig och cool känsla. Samtidigt så är det även en lättnad - äntligen, liksom. Jag kan lova att vägen varit väldigt krokig och det har tagit mycket tid. Det är mycket mer arbete än vad man kan tro med att bygga upp en hemsida och en webshop. Bara en sådan sak som frakten tog några veckor innan vi hade koll på för det var massor med små delar som skulle stämma.

Namnet på företaget kan ni nog gissa ursprunget till...? Jo, mycket riktigt. Våran egna lilla (läs: stora) Zorro. Och inte för att han är en bra hopphäst men hans namn gjorde sig väldigt snyggt som företagsnamn. Något man kommer ihåg liksom. ☺


Så nu vore jag oehört tacksam om ni ville gilla oss på facebook, följa oss på instagram och allra helst sprida våran hemsida så mycket ni bara kan. Tipsa folk som ni vet/tror är intresserade av hinder och hindermaterial. Det vore jättesnällt! Sen får ni såklart gärna köpa något i webshopen själva i fall ni också är intresserade av nya hinder. Här nedan länkar jag till både hemsida och sociala medier. In och kolla, gilla & dela!



Hemsida: www.zorrojumps.n.nu



Facebook: www.facebook.com/zorrojumps


Instagram: www.instagram.com/zorrojumps (@zorrojumps)



Bjuder på några utvalda produkter ur vårat sortiment, för att se fler besök hemsidan.


Hinderstöd, 160 cm:

 

Komplett hinder, 160 cm:


 

Stort hinderpaket, 160 cm:


  

Av Emma - 11 november 2016 12:53

Nu är äntligen kemiprovet, som jag pluggat inför i över en vecka, över. Ni anar inte hur skönt det var att efteråt sätta sig på bussen till pappas jobb med musik i lurarna och bara koppla bort allt. Asså den känslan! Värre om man tycker att provet gick dåligt, haha.

Det är på pappas jobb jag befinner mig nu och vi ska strax äta. Sen börjar min sista lektion vid drygt kl tre. Under håltimmen ska jag fixa lite med bloggen här. Nån som märkt att något håller på och förändras? Inte? Kommer skriva om det sen när det är klart.


Ha en fortsatt bra fredag!


En av bilderna från dressyrphotoshooten med Kiwi får pryda inlägget. Är helt kär i dem!

 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards