Stangen

Alla inlägg den 13 november 2016

Av Emma - 13 november 2016 14:58

Hej! Min dag hittils har mest bestått av ridning. Först red jag Cassino hos Camilla. Han var jättefin! Vi galopperade ganska mycket och han är så maffig när han dundrar fram i sin megagalopp.
Sen fick jag ridhjälp av Amanda vad det gällde Emilio. Hon hängde med ut på min och Diaras SISTA skritt och trav runda. Det blev dock lite mer action än så i dag då Emilio stack med henne när hon skulle galoppera ikapp mig och Diara, hehe. Och jag kan lova att Diara blev helt GALEN när Emilio for förbi i full galopp. Hon flög rätt upp i luften och tänkte sticka hon med, haha. Som tur var fick Amanda stopp på Emilio i en gran när de nästan var ända hemma så ingen kom till skada. Sedan travade vi de vanliga sträckorna i lite lugnare takt. ;) Diara fick ännu ett anfall sen och tjuvgalopperade många meter men Emilio förblev lugn, haha.

Nu är vi hos mormor och morfar på fars dag fika. Ska passa på att plugga en del för har plugg upp över öronen, snyft... *förtvivlad emoij*

Cassino i dag:

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards