Stangen

Alla inlägg den 9 november 2016

Av Emma - 9 november 2016 07:31

Alltid blandade känslor inför onsdagarna. Det bästa med dem är att vi bara har tre lektioner och slutar redan klockan ett. Det värsta är att en av de tre lektionerna är idrott och det finns inget värre ämne. Försöker intala mig att jag ska vara glad för varje idrottslektion för det betyder att ännu en är avverkad fram tills vi går ut tvåan och slipper idrott. Men det är inte så lätt, hehe. Hatar det lite för mycket. ;)


När jag kommer hem i dag ska Diara ridas, samma runda som i måndags. Nu är det inte långt kvar tills jag får börja galoppera henne och längtar såååå mycket!

Det var lite om min onsdag, ha en bra dag!

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards