Stangen

Alla inlägg den 4 juli 2017

Av Emma - 4 juli 2017 22:27

Hej! Blev inte någon blogg i går så skriver om båda dagarna nu istället.
I går red jag först ut på Emilio. Han var jättepigg och slog nog helt seriöst rekord i snabb galopp. Vad jag kan minnas har han aldrig sprungigt så sjukt fort. Det var superkul! Sen var det Zorros tur och han var också ganska pigg efter helgens vila. Diara gick ju på sommarvila som jag kanske har nämnt tidigare så hon går och softar i hagen i två veckor nu. Välbehövligt efter en framgångsrik vår.

I dag har jag varit hos Marie och ridit Casper. Var ett tag sen nu då jag haft så mycket att göra så var jättekul att rida honom igen. Red ett lösgörande dressyrpass och efter mycket volter och skänkelvikningar släppte han igenom åt båda håll. Avslutade med att ta några skutt över ett räcke och det gjorde han fint.

Bilder från i dag:

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards