Stangen

Alla inlägg den 7 juli 2017

Av Emma - 7 juli 2017 21:55

Som jag skrev i går vilade alla hästar i dag så jag inledde dagen med att jogga en sväng. Jobbigt och svettigt men som alltid nyttigt. Man når ingen framgång om man bara tränar hästen. Tyvärr måste ju tilläggas för jag hade gärna sluppit denna plågan som konditionsträning innebär, hehe. Tänk om man kunnat köpa kondition istället - det hade varit nått det. Detta spårade visst ur lite nu men ja iaf, jag joggade i morse. Skulle kollat på Victorias hoppträning men den blev inställd så det blev istället så att jag hade träning för henne. Är absolut ingen bra tränare men det kan vara ganska kul ibland. Hon var jätteduktig!
Förutom det har jag mest tagit det lugn faktiskt. Skönt med sådana dagar ibland. I mon är Amanda här igen så då ska vi rida ihop och antagligen hitta på något mer också.
Sov gott i natt!

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards