Stangen

Alla inlägg den 30 juli 2017

Av Emma - 30 juli 2017 14:49

Min dag startade i stallet as usual ;) Först red jag Emilio en sväng i skogen och han var halvpigg. Vid halv 10 red jag Zorro ihop med Victoria. Var ett tag sen vi red ihop nu då både hon och jag har varit på ridläger (inte samma) så vi hade massor att prata om. Väldigt roligt! Zorro var mindre rolig. Pigg utan att ha koll på sig själv utan la sig i min hand typ som "det här ordnar du". Plus att allt var farligt. Suck, han är så jobbig att rida ihop med hästar som inte är våra för då blir han oftast sån här.

Här kommer öronbilder på de båda pållarna:

     

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards