Stangen

Alla inlägg den 18 juli 2017

Av Emma - 18 juli 2017 17:45

I dag har vi varit i Ullared och shoppat. Tycker att det är rätt jobbigt att gå där i flera timmar, man blir så trött i benen och fötterna. Men det är ganska så kul att shoppa så mycket som man faktiskt gör där. Även om inte allt är billigare så är det mesta det. Jag har i dag bl.a köpt två nya mobilskal, vita ridbyxor, tävlingstopp, grimma till Emilio, regnridkläder, dressyrspö, ridjacka och även Mulleridstrumpor. Kan kanske anses barnsligt när man är i min ålder men har alltd varit och kommer alltid förbli ett stort Mullefan. Kommer dock inte ha dessa strumpor någon annanstans än hemma. ;) Så det och mycket mycket mer fick hänga med oss hem i dag och nu är vi nöjda ett bra tag framöver. Förr åkte vi alltid till Ullared två gånger om året men nu blir det nästan alltid bara en, hehe.

De två mobilskalen jag köpte, ett med marmormönster och ett glittrigt med prickar:

 


I morgon ska alla hästar ridas och Amanda är inte här som ridhjälp så det vill till att ligga i. Diara ska sättas igång efter sommarvilan och en lugn uteritt står på schemat. Jag tvivlar på att den blir lugn efter två veckors vila, snarare ganska galen. Möjligtvis så kommer den enorma gräsmage som har uppkommit under dessa veckor att bromsa upp henne. Hon kanske är jätteseg p.g.a den, haha. Det är nog ingen risk. Nu ska den bort iaf. En vecka till Mia-Lisas dressyrläger och 2,5 till New Forest föreningens jubileumstävlingar & RIKS utställning. Bara att jobba på!

 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards