Stangen

Alla inlägg den 19 januari 2018

Av Emma - 19 januari 2018 16:06

Emilio blev longerad av mamma på fältet i går och han var heeeelt galen! Han har överskottsenergi så det bubblar ur öronen på honom just nu och fick verkligen utlopp för den i går. Han bockade och brallade och galopperade runt runt tills han var helt flåsig. Sen likadant i andra varvet. Tror det var riktigt skönt för honom att få sträcka ut ordentligt.

I dag red mamma Diara och hon var jättejättepigg. Även hon har ju en lugnare period nu då hon rids ca en dag mindre per vecka än i vanliga fall och det märks. Full turbo!

Jag själv har ägnat min dag åt skola och har precis kommit hem. I kväll & i helgen blir det kemiplugg inför provet nästa vecka. Hoppas ni får en skön fredagskväll!

Emilio i går:

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards