Stangen

Alla inlägg den 24 oktober 2015

Av Emma - 24 oktober 2015 19:53

Hej! Har ni haft en bra lördag? Jag har haft fullt upp, som vanligt. På morgonen stack hela familjen ut på en skogstur, jag red Diara. Vi tog det ganska så lugnt, Diara skulle ju bara joggas igenom inför i morgon. Inte så mycket mer att skriva om det, att hon var väldigt pigg vet ni ju redan. ;)

Sedan drog jag och pappa bort till fältet med Emilio för en liten in-action-photoshoot. Har inte kollat så noga på bilderna än men det lilla jag sett är superbra! Emilio tyckte att det var lajbans att få galoppera i full fart och busade för fullt.

Och på tal om bilder hade vi även en liten photoshoot i höstlöven med Wilma. Bilderna blev jättebra men känner att jag har bilder långt upp över huvudet att redigera nu. Blää, har ju inte ens börjat med de första vi tog för två veckor sen...


På eftermiddagen var vi nere på en mysig fika hos mormor och morfar och på väg hem svängde vi förbi Eko och köpte en häxhatt till Emilio inför vår Halloweenritt. Hoppas att den passar!

Vi hörs i mon, nu ska jag ut i stallet och fixa Diara. Vill ha så mycket som möjligt gjort nu i kväll eftersom man inte är så jättepigg vid 5-halv 6 på morgonen. Anledningen till att vi får gå upp så tidigt är att de vänt på startordningen så att D-ponnyerna hoppar först, vid 9 när tävlingen börjar. Sen tar det ju lite tid att åka till Vetlanda också. Men som tur var ställer man ju om klockan till vintertid i natt så att vi får en timme extra, det betyder att vi "egentligen" bara behöver gå upp vid 6-halv 7 och det är ju inte så farligt. Hoppas bara att de kommit ihåg att ställa om klockorna i Vetlanda också - annars blir det kris! Haha. XD

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards