Stangen

Alla inlägg den 25 oktober 2015

Av Emma - 25 oktober 2015 14:04

LC bed. A:0/A:0 - 0+4 fel

Revansh blev det ju på sätt och vis, även om det inte var helt felfritt för det. För i grunden var jag felfri ;)

Framridingen blev sådär. Banan var jättedjup och då segar hon gärna och vill inte gå i form. På framhoppningen var hon mycket piggare och vi fick fina språng.

Själva ritten är jag också väldigt nöjd med. Hon hoppade jättefint men på sista hindret i omhoppningen kom vi så nära att hon inte hann få med sig alla benen, tyvärr. Lite retligt att riva sista hinret men vi hade inte fått någon placering även om vi varit felfria för vi var inte tillräckligt snabba och då känns det ändå helt okej. Måste verkligen få upp ett bättre tempo på henne så att vi har någon chans i omhoppningarna.

Men superfin var hon iaf, nu taggar vi om för Jönköping om två veckor. När jag kikade in på tdb i dag såg jag att det redan var fullt och dessutom massa reserver. Tur att man var ute i god tid när man anmälde, hehe.


Några screenshots:

     

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards