Stangen

Alla inlägg den 9 juli 2015

Av Emma - 9 juli 2015 20:26

Efter några dagars uppehåll är jag nu tillbaka - med massor att berätta!

I måndags åkte vi ner till Malmö och sov på hotell för att sedan tillbringa hela tisdagen i FALSTERBO! Var bland det häftigaste jag gjort! Har tänkt skriva mer om det i ett annat inlägg med massor av bilder.

I går red vi ut på alla hästarna. Först red jag Diara själv, hon var väldigt pigg och jag njöt av hennes underbara galopp!

Även Emilio var pigg - väldigt pigg, och busig. Han pinnade på i full fart i traven och bockade för fullt i galoppen. Det finns verkligen ingen häst som går upp emot honom när han är så pigg!

I dag har jag ridit två dressyrpass. Diara och jag började. Vi jobbade vidare med Essis övningar och hon var jättefin, särskilt i den förvända galoppen!

Zorro var också fin. Segade i början men när han väl kom igång så var det bara wow! La även in lite galoppombytes träning och vi gjorde framsteg där också. Istället för att inte byta alls så bytte han fram varje gång. Tyvärr inte bak så det blev korsgalopp. Haha, typiskt Zorro men det är väl en bra början kanske...

Har även joggat och passat lilla Elsa i dag. Fast hon är inte så liten längre, hihi.

Smakprov från Falsterbo:

 

Elsa i dag:


 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards