Stangen

Alla inlägg den 27 januari 2016

Av Emma - 27 januari 2016 19:25

Snösmältningen har pågått konstant sen i söndags nu och det syns. Snön är nästan helt borta och byvägen är nog av med all is i morgon skulle jag tro för det var bara lite rester kvar i dag. I skogen ligger det dock kvar en hel del på vägarna så man fick ta det rätt lugnt, något som Diara och jag inte var helt överrens om. Hon var grymt pigg även i dag, dansade i sidled och ville lätta i framdelen när jag fick ta massa förhållningar för att hålla henne i skritt i nedförsbackarna. Annars travade vi så mycket som möjligt för att hon ska komma igång. En ofrivillig galopp blev det också, ca 10 m på sista raksträckan då jag inte lyckades hålla henne, hehe. Men jag är glad för hennes energi och glädje, den ska man ta vara på. Längtar tills jag kan börja arbeta med den, både inom dressyren och hoppningen. ♥


Nu ska jag plugga lite tyska glosor inför i morgon innan Sveriges mästerkock börjar om en halvtimme. Ha en fin kväll. ☺

 

Snart är vi där igen...

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards