Stangen

Alla inlägg den 17 september 2015

Av Emma - 17 september 2015 08:00

Godmorgon! I dag är det torsdag (om någon missat det) och veckans sista skoldag eftersom vi har studiedag i morgon. Dessutom blir den bara halv då vi ska på studiebesök till Hemslöjdens hus som förberedelse inför våra elevens val dagar då jag fick syslöjd. Om jag inte har ändrat det till dess, hehe...

Iaf, i går red jag ut Diara en sväng i skogen ihop med Victoria och Dora. Diara var jättepigg och lite smått galen precis som väntat efter två vilodagar. Vi galopperade ganska mycket så att Diara skulle bli av med sin överskottsenergi inför dagens dressyrpass. Annars far hon bara åt alla möjliga håll, hehe. När jag ridit dressyr med Diara så ska jag ut på en liten skogstur med Stangen. Hoppas att han också är pigg.

Provet i går gick förresten jättebra, hade överpluggat som vanligt. Skönt att ha lagt nians första prov bakom sig, bara resten kvar... ;)

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards