Stangen

Alla inlägg den 3 december 2016

Av Emma - 3 december 2016 13:30

Hej! I dag har jag galopperat i snön på båda mina pållar och båda var väääldigt pigga. Diara var först ut, sista travarna och galopperna för henne innan vintervilan. Hon var som en studsboll i galoppen. Pep och galopperade på stället när jag bromsade. Kommer sakna att galoppera på henne nu. ♥

Sedan stack jag och Emilio till fältet och busade för fullt. Det blev många bocksprång och även några stegringar. Helt crazy var han, haha. Pappa var med och fotade och filmade så det kommer komma upp några bilder varje dag i några dagar nu. Fyra öronbilder samt film får ni dock redan nu. Har med slowmotion på det bocksprång och den stegring som kom med på film.

       

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards