Stangen

Alla inlägg den 31 december 2016

Av Emma - 31 december 2016 19:46

Gott Nytt År alla! Min nyårsafton har varit jättemysig och snart ska vi ut och ge hästarna lite extra gott dagen till ära. Årets sista dag faktiskt. ;)

I morse red jag och Amanda ut på Diara och Emilio. Det var första gången jag försökte jobba Diara något ordentligt under uteritten och hon kändes okej, ganska ringrostig men ett hyfsat utgångsläge känns det som. Väldigt pigg var hon dessutom, haha.

Jag och Amanda tog sedan en promenad med våra hundar Wilma och Buster och passade på att ta några fina bilder på dem som ni ser här under.

Träningen med Zorro för Camilla skriver jag mer om i morgon och då har jag även lite bilder men den gick bra och Zorro blev jättetrött, hehe.


Nästa inlägg som jag skriver här skrivs nästa år men nästa inlägg som publiceras har jag faktiskt skrivit i år. Som vanligt har jag sammanfattat året i fyra inlägg med massa bilder och de publiceras ett varje dag 1-4 januari. Så det blir det första som dyker upp här i morgon, hoppas det uppskattas för det ligger en hel del arbete bakom dem.


Nu önskar jag er alla ett riktigt Gott Nytt År! ♥

   

Emilio & Zorro i dag:

     

Vår varmrätt & efterrätt, såååå gott var det:

   

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards