Stangen

Alla inlägg den 9 december 2016

Av Emma - 9 december 2016 07:53

Godmorgon! Tänkte blogga ikapp lite då jag inte hade tid i går. I onsdags blev det Emilio som jag red då jag inte hann båda innan det blev mörkt. Det var väldigt halt och hårt på vissa ställen så resultatet blev en överlag ganska lugn tur. Han var inte särskilt pigg heller för den delen om någon undrar, haha.
I går hade vi uppsatsskrivning efter skoltid men då jag lärt mig min utantill så kunde jag bara skriva ner den lite snabbt och så hann jag med samma buss hem ändå. Ridning var det ju ändå inte tal om då det är så gott som mörkt redan när jag kommer hem men läxor blev det iaf. ;)
I dag slipper vi våran håltimme då vi har kompensationsledigt från svenskan vilket innebär att jag kommer kunna ta ett-bussen hem! Då ska jag rida Zorro och njuta av att det är fredag, hehe.

I morgon ska jag, Amanda och Victoria rida den årliga luciaritten i byn. Detta år får Diara vara luciahäst och göra ett litet break i sin vintervila. Som tur är har hon bara vilat en vecka så skritturen kanske kan bli en skrittur... Men är inte helt säker på det då hon kan bli rätt crazy även av lite vila. Och vi ska ju helst inte ha ett cirkusuppträdande i samband med luciatåget, hehe.

Vi hörs senare, ha en bra fredag!
Emilio i onsdags:

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards