Stangen

Alla inlägg den 21 december 2016

Av Emma - 21 december 2016 07:39

Godmorgon! Var ett tag sen jag skrev här nu, eller ja åtminstone några dagar sen. Har fått priorotera bort bloggen i och med allt prov inför måndagens matteprov och tisdagens fysikprov men nu är jag tillbaka igen! Har för tillfället dock inte så mycket intressant att skriva om då jag som sagt mest har pluggat hela kvällarna men kan ju kommentera att det är årets mörkaste dag i dag, för skojs skull. ;) Sen vänder det äntligen och börjar bli ljusare igen. Förhoppningsvis blir det varmare också så att marken inte är stenfrusen och hård hela tiden - en mardröm när man ska rida då man nästan bara kan skritta. Dock så brukar januari och februari vara värst när det gäller sånt väder så har inte allt för stort hopp.


Nu är jag iaf juledig om man ser till läxor och plugg. Sååå skönt! I dag har vi kortdag som vanligt onsdagar (tyvärr med idrott bara...) och i morgon avslutning mellan 8 och 10. Sen är det äntligen jullov - längtar något obeskrivligt mycket!


Glöm inte ZorroJumps julerbudande - bara några få dagar kvar nu!

www.zorrojumps.n.nu

 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards