Stangen

Alla inlägg den 10 februari 2016

Av Emma - 10 februari 2016 08:16

Hej & godmorgon! När jag kollade ut genom fönstret nu på morgonen var det en vit syn som mötte mig. Jag hade typ lust att lägga mig igen och dra täcket över huvudet. Och enligt väderprognosen ska det fortsätta snöa och dessutom vara minus så långt fram man kan se vilket krossar hela planen för helgen. Vi hade nämligen tänkt att vi skulle åka till ridhuset med Diara och rida men som ni kanske kommer ihåg så kommer vi inte upp för våran bybacke när det är snöigt. Och självklart kommer då snön tillbaka lagom tills vi överhuvudtaget kan åka iväg med tanke på Diaras igångsättning. Detta är verkligen min vanliga otur - är inte ett dugg förvånad egentligen! Grrrr...

I dag ska jag lämna in mitt SO arbete. Är väldigt nöjd med det men det känns ändå som att man vill läsa igenom det typ hundra ggr till för att se att inget behöver ändras. Perfektionist ut i fingerspetsarna, haha.
Alla hästarna vilar i dag, jag har planerat det så för att kunna köra slutspurten på NO plugget hela kvällen.

Nu är jag snart framme vid skolan, bussen är sen p.g.a snökaoset och det åker av samma anledning bara en buss i dag så jag hade tur som fick sittplats.
Ha en bra onsdag alla. <3

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards