Stangen

Alla inlägg den 12 februari 2016

Av Emma - 12 februari 2016 17:56

Äntligen är det sportlov och det allra skönaste med det är att jag detta lov verligen kan vara helt ledig då vi inte har någon läxa eller inlämning över lovet som ofta annars. Så gryymt skönt!


Jag och mamma red ut på Diara och Kiwi när jag kom från skolan i dag Jag trodde det skulle vara väldigt knagligt och hårt men det låg mer snö än vad vi trott i skogen så vi kunde hålla ett bätttre tempo än i går t.o.m Så det blev mycket galopp och jag och Diara njöt för fullt trots kylan. Sen myste vi i stallet efteråt och jag ryktade henne ordentligt. Jag älskar eftermiddagar i stallet när man inte måste skynda sig in till något plugg utan kan göra allt i lugn och ro. Så mysigt. ♥


I morgon blir det ju som sagt inget ridhus då bybacken är för isig och hal så det blir en uteritt i vanlig ordning, Amanda hänger nog med på Emilio också. Sen ska jag jogga och så kanske jag ska rida hos Camilla, vi får se.

Ha en grym fredagskväll! ☺


Några roliga sefies på mig och Diara från i dag, bortse från att jag ser ut som en fet köttbulle i tjock vinterjacka och ridväst:

     

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards