Stangen

Alla inlägg den 13 november 2015

Av Emma - 13 november 2015 19:27

I dag har jag, komiskt nog, haft tur hela dagen. Det kan låta konstigt men så är det faktiskt. Först och främst så var idrotten inställd så vi fick sluta tidigare och sen så upphörde ösregnet (som jag cyklad hem i) precis lagom till att jag gick ut till stallet för att rida för att sedan återvända när jag var klar. Dessutom så har jag fått ett bra startnummer i morgondagens tävling (vilket självklart inte är likamed ett bra resultat men man vet ändå hur de andra i klassen har ridit och så). Därför är min slutsats (och har alltid varit) att detta med fredagen den 13:e är nog inte så allvarligt direkt...


Ridningen då? Tja, det märktes iaf att hon vilat två dar. Det var fullt ös och hon dansade åt alla möjliga håll (dock inte uppåt för en gångs skull). Jag hade satt på boots och red dessutom bara på grusväg med rädsla för att hon skulle trampa av sig en sko när det var så blött. (Fredagen den 13:e ni vet... Haha, nej, snarare p.g.a att det är tävling i mon.)


Det var nog allt från mig, taggar årets sista tävling i morgon, då vi ska testa att hoppa två klasser (LD & LC). Önska oss lycka till, så hörs vi i mon! :D

Några bilder från dagen:

     

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards