Stangen

Alla inlägg den 19 november 2015

Av Emma - 19 november 2015 17:52

Ja, enligt prognosen så ska det faktiskt bli snö i kväll, tro det eller ej. Själv är jag lite skeptisk. Det är ju så pass varm så det känns inte som att det kommer bli nån snö och blir det det så kommer den smälta så fort de når den genomdränkta marken... Det var min optinistiska inställning, hehe. Sen får det gärna bli snö för vi ska inte ut och åka med Diara mer i år (vi sitter ju fast nedanför vår branta bybacke, med just transporten då vi inte har fyrhjulsdriven bil, när det är snöigt, som ni kanske kommer ihåg från början av året då jag höll på att bli tokig).


Och på tal om Diara så var jag ute en sväng i skogen på henne i dag och vi tog våra sista travar innan vintervilan. Hon låg på ordentligt och ville bara galoppera men jag lyckades, om än precis, rida hela rundan utan ett ända galoppsprång. Inte illa det! Kändes väldigt konstigt att bara trava på ställen där man i vanliga fall alltid galopperar, Diara verkade tycka samma sak.


I morgon vet jag inte riktigt vad som händer (förutom skolan då...). Antingen så skrittar jag ut Diara (om jag inte kan göra det på lördag p.g.a en annan eventuell grej) men om jag kan skritta henne på lördagen istället så ska jag nog jogga en sväng i mon, tänkte jag. Vi får se hur det blir helt enkelt!


Ha en nice torsdagskväll nu (med eller utan snö) och tagga att det äntligen är freeeedag i mon! :D

 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards