Stangen

Alla inlägg den 22 november 2015

Av Emma - 22 november 2015 16:45

Hej! Har ni haft en skön helg? Min har varit en riktig hemmahelg (perfekt med andra ord) och jag har fått ganska mycket gjort även om listan fortfarande är meterlång, hehe...

I dag var det Emilio som var första häst ut då vi red en sväng hela familjen. Nu när hästarna var broddade var det inte lika halt och vi kunde hålla ett normalt tempo. Emilio var varken pigg eller seg typ. Vet inte riktigt hur han var, jag frös nog mest. XD

Diara och jag tog sedan sista skritturen innan vintervilan, sorgligt nog. Kommer sakna att rida henne nu. Pappa och Wilma hängde också med så pappa fotade oss lite. Superfina bilder blev det även om jag ser lite rolig ut i alla hundra lager av kläder jag satt på mig - ändå höll jag på att frysa ihjäl. Hatar verkligen kyla!

Joggingen i dag var betydligt mer behaglig än fredagens då jag hade vett att klä mig mycket mer. Underställ & tumvantar, bland annat...


Några av de fina bilderna från i dag:

                     

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards