Stangen

Alla inlägg den 25 november 2015

Av Emma - 25 november 2015 19:00

Har ni hört att det ska hållas en horseshow med tävlingar, utställare & mässa på Elimia nästa år 26-30 Oktober?! Helt gryyymt är det! Äntligen ett stort hästevenemang här i närheten! Det är så jobbigt att behöva åka ända till Göteborg eller Stockholm för att delta i en "hästfest". Evenemanget anordnas av Sylve Söderstrand, Lisen Bratt Fredricsson, Jan Olof Wannius och Anna Bråkenhielm. Tydligen ska de ha både ponny och hästklasser och då kan jag ju inte låta bli att hålla tummarna för att de ska ha med LB så att jag kan vara med! Hur coolt hade inte det varit?! Men antagligen så blir det väl inte utan de har bara typ MSV klasserna då det står att det ska vara internationella klasser men även några mindre. Det brukar ju vara så, hehe.

Förutom hopp- och dressyrtävlingarna ska det bli shownummer, aktioner och mässa!

Men alla ni som har närmare till Jönköping än Göteborg och Stockholm, visst ska det bli otroligt kul att kunna åka till Elmia på Horseshow?! :D

Av Emma - 25 november 2015 18:45

Hej på er! Här pluggas det för fullt och snart väntar hästinsläpp och sen avrundas kvällen med Bonde söker Fru - veckans höjdpunkt! :D I morgon blir det dessutom lite ridning för mig igen då Emilio ska ut en sväng i skogen, ska bli mysigt. Särskilt nu när det inte är så kallt. Ett "åsiktsinlägg" kommer upp alldeles strax, så missa inte! ♥

 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards