Stangen

Alla inlägg den 17 november 2015

Av Emma - 17 november 2015 20:44

Tycker att ni alla ska följa/gilla Wilma på hennes insta- & facebookkonto. För ni som inte vet är hennes "kändisnamn" Bidudin, inte för att man kan kalla det känd att ha 53 föjare på instagram och ca 1-3 likes per bild. Men ni fattar, det är ju inte helt seriöst även om det vore roligt om det blev. Bidudin lägger ut komiska skildringar av sitt liv som "kändishund", allt med hashtagen #bidudin såklart!

Ni hittar hennes konton här:


Facebook (Bidudin)

Instagram (@bidudin)


Så kika in, gilla & följ! Det är hon värd, den lilla sötnosen. Och NI är värda alla söta bilder som läggs ut.   

   

Av Emma - 17 november 2015 20:26

Någon mer som har julkänslor? Jag bara längtar tills alla tomtar är uppe och världen utanför är tyngd av ett vitt täcke. Såå mysigt. Så ja, vår familj har som vanligt tjuvstartat. Både lussebullar, lussekatter och andra julkakor (som ex. saffranssnitt och julrosor) är bakade och det allra mesta adventspyntet är uppsatt. Jag satte faktiskt upp min ljusstacke i kväll. I morgon då vi har studiedag ska jag såklart rida men även julpynta i stallet och klä stallgranen. Ska bli så kul!


I går bestod min dag efter skolan enbart av plugg, från det att jag satte foten innanför dörren typ. Vi hade ett stort fysikprov i måndags om atom- och kärnfysik och i dag hade vi ett samhällskunskapsprov om företagsekonomi. Det känns så skönt att vara av med dessa prov så att ni anar inte.


I dag har jag till största delen övat på torsdagens tyskaglosor och fredagens engelska glosor, allt för att kunna varaså ledig som möjligt i morgon.


Så vi hörs i mon, när jag har mer intressant och hästrelaterat att berätta. ☺


Två bilder härifrån som förhoppningsvis kan ge er lite julstämning, ni som inte redan har fått:
   

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards