Stangen

Alla inlägg den 2 december 2015

Av Emma - 2 december 2015 22:17

Hallu! Här kommer ett kort kvällsinlägg innan jag ska sova.

Som sagt var jag då i dag på öppet hus på gymnasiet jag ska gå på. Det var fina lokaler, trevliga lärare och härlig stämning vilket bara stärkte mitt beslut ännu mer. Vet inte om jag har nämt det tidigare men jag ska iaf läsa Natur då det är den bästa (men kanske jobbigaste...?) vägen att bli veterinär. Är grymt taggad och motiverad med en större målmedvetenhet än någonsin. Det börjar närma sig nu...

I morgon är det luciaträning efter skolan och sen hinner jag förhoppningsvis rida Emilio innan det blir mörkt.
Sov gott! <3

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards