Stangen

Alla inlägg den 15 december 2015

Av Emma - 15 december 2015 18:22

Hej och förlåt för ganska enformiga och tråkiga inlägg. Men det blir så nu när nästan det ända jag gör på vardagarma är att ta hand om Diara & plugga. Men snart är det slut med det plugget alltså, då årets sista prov är på torsdag. Ska bli så skönt! Och årets nästsista prov hade vi i dag, ett muntligt religionsprov. Det gick jättebra, jag var väl påläst och fick exakt den frågan som jag ville, hehe.


När jag kom hem cyklande på den halvsnöiga vägen var det nästan mörkt. Så Diara fick en skymningspromenad, eller vad man nu kan kalla det. Hon var iaf jättesöt där hon nosade fram, hihi. Hon fick ju sin sista medicinering med smärtstillande i lördags så det har ju gott och väl gått ur nu och fortfarande är hon inte det minsta halt på sitt ben. Det känns lite konstigt men samtidigt väldigt bra - det måste ju vara positivt!


Next ---> Plugg!

 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards