Stangen

Alla inlägg den 28 december 2015

Av Emma - 28 december 2015 19:34

Då mamma och pappa var i väg en sväng in till stan för att handla i morse så bestod min morgon/förmiddag av hästutsläpp, mockning, höhämtning, promenad med Diara samt jogging. Snön låg kvar men det var ganska halt så tog en kortare promenad då broddarna inte sitter i. Diara var jättesöt och höll sig i skinnet hela tiden. Nyfiken på min mobil var hon också:

     

I slutet av min joggingrunda började det snöa en sådär lugnt och mysigt snöfall som jag försökte få med på bild, jag vet inte om ni ser...?

     

Efter att hästarna ätit sin lunch så drog jag och Amanda ut på fältet och tolkade med Emilio. I vanliga fall brukar vi ju tolka i skogen men de jagade i dag så det kändes inte så smart, hehe. Och eftersom det var första gången Amanda både red Emilio på ett fält och tolkade så kändes det säkrast att vara på inhängnat område (vi rider alltså i sommarbetet bakom stallet, inte på det stora fältet där jag brukar raca). Men det gick jättebra! Emilio blev ganska pigg men han bockade inget. Synd, tyckte jag. Bra, tyckte Amanda. Hehe...

Här får ni lite bilder (tyvärr bara en på när jag åker där bak, pappa filmade mest då):

                 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards