Stangen

Alla inlägg den 9 december 2015

Av Emma - 9 december 2015 22:11

Hej! Hur har eran dag varit? Min har varit, ja ni vet, okej typ. Jag önskar att jag kunde trolla bort alla känslor men oron gnager i mig dygnet runt. Jag hinner vara glad för något i typ två sekunder innan detta väller över mig igen och allt blir svart. Jag hatar det av hela mitt hjärta, och hatar ännu mer att jag vet att denna känslan kommer hålla i sig långt över jul tills jag verkligen vet att allt är bra. Om det nu någonsin blir bra...

 
Iaf, min dag: Musikprov och matteprov i skolan som gick bra. Skönt att åtminstone för en kort stund tvingas koncentrera sig på något annat. När jag kom hem gick jag direkt ut i stallet, borstade och myste med Diara. Benet såg ut som i går men bandaget ska bytas i morgon så då får vi se hur det ser ut under. Sen i kväll har jag kollat på Bonde söker fru, synd att det är sista avsnittet nästa vecka...
 
I mon har jag bara halv skoldag då det är luciaövning för oss som ska gå med i tåget inför skolan på fredag. Så vi har inte vanliga lektioner förrän efter lunch. När jag kommer hem blir det ridning på Emilio eftersom vi slutar tidigt, och såklart pyssel med Diara. <3

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards